Kort maar krachtig..

Ik onderwijs niet dat christenen verplicht hun tiende moeten betalen. In het nieuwe testament gaat het niet om de wet, maar om genade. Maar genade moet ons vrijgeviger maken dan de wet. Wij hebben een beter verbond gebaseerd op betere beloften. Kunnen we dan minder offeren dan de isralieten? Uitgesproken door Derek Prince tijdens een seminar

Je tiende geven is niet meer van deze tijd, je kan namelijk veel meer missen dan dat.
Als je op deze stelling wilt reageren dan kan je dit bij de post 'Stelling week 38/39'
Rob Giesbers

Woensdag,
15 juli 2009

Rob Giesbers
Dappere krijgshelden,

Ben jij een volgeling van Jezus? Sta je in vuur en vlam voor Hem?! Heb je een hart voor gebed, bemoediging, en aanvuring door de Heilige Geest en elkaar? Wil je een tijd apart zetten om met elkaar God te zoeken En Hem te vinden?

Jij bent bestemd om te leven en te heersen! Je bent geroepen door de Heer om een succes te zijn, en om gebruik te maken van Zijn voorzieningen voor een gezond en overwinnend leven. De HEER verlangt niet dat je een leven van verslagenheid, armoede en mislukking leidt. Wat je beroep ook is, je bent bestemd om te heersen, omdat Jezus de Heer van je leven is. Als je heerst in het leven, heers je over zonde, duistere machten, depressie, armoede, vloeken en over alle ziekten en kwalen; JIJ HEERST over de duivel en al zijn kwade plannen! (Geciteerd uit; Bestemd voor overwinning – Joseph Prince)

De Bijbel is er duidelijk over, Nader tot God en Hij zal tot u naderen. (Jak 4:8)
De tijd is gekomen om te gaan staan op het recht te mogen heersen in het leven.
Laten we gaan staan op Zijn beloften, God heeft alles al verkregen aan het kruis, zegeningen, genezingen en genade. Laten we op deze meeting de HERE aanbidden, De Heilige Geest de ruimte geven, en Gods genade, genezing en zegeningen ontvangen. Yeah!

Het gaat niet om wat jij moet doen, maar om wat al gedaan is. Gods genade kun je niet verdienen, begin te ontvangen wat JEZUS heeft gedaan!!

Romeinen 1: 10 En altijd vraag ik dan of God mij de gelegenheid wil geven eindelijk naar u toe te komen. 11 Want ik verlang ernaar u te ontmoeten en u te laten delen in een geestelijke gave, om u te sterken, 12 of liever, om door elkaar bemoedigd te worden: ik door uw geloof en u door het mijne.

Heb je na het lezen van deze uitnodiging een verlangen gekregen om deel te nemen aan een meeting, laat dan een berichtje achter of stuur een mailtje naar info [at] gebedsbroeders.nl

De datum en plaats zullen spoedig bekend gemaakt worden. Het zal ergens in augustus plaatsvinden. Wel kan ik alvast vertellen dat het een bijzondere dag beloofd te worden. Wij verlangen naar echtheid, bewerk het diep in ons hart. Ik roep het uit, Hij is HEER!

"Want de HERE is groot en zeer te prijzen"

Ik wens jullie een groots besef van Gods genade toe,

In Christus verbonden,
Rob Giesbers

tell-a-friendTell-a-friend

Tell-a-friend

Annuleren


Annuleren

Laat een reactie achter

Naam:
Reactie:
Typ hier 'evangelisatie':

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst