Als christen hoor je iedere zondag naar de kerk te gaan
Als je op deze stelling wilt reageren dan kan dit bij de post 'Stelling week 29/30' Voel je vrij om dat te doen...
Rob Giesbers

Woensdag,
8 juli 2009

Rob Giesbers

God is zo fantastisch goed!! Dat wilde ik jullie graag allereerst vertellen!

Vandaag wilde ik kort wat vertellen over wat God heeft gedaan door het voetbalproject te Suriname heen. Wat een geweldige kinderen, wat een geweldig voetbalproject, ben zo bijzonder blij hoe alles is verlopen in die acht maanden. Ik geloof echt dat Gods hand op dit project rust. Iedere zaterdagochtend geef ik training aan een vaste groep van twintig kinderen, en geregeld komen er nieuwe jongens bij. De eerste weken dat ik voetbaltraining gaf gebruikte ik twee Chinese voetballen en twintig colaflessen als pionnen en drinkflessen. Nu acht maanden later heeft God mijn volharding en geloof en tevens van velen andere christenen uit Nederland en Suriname gezegend. Haha, zo bijzonder relaxed gewoon, wordt er iedere keer weer enthousiast van als ik erover nadenk!

Veel gebed is er geweest voor dit voetbalproject en ik ben ervan overtuigd dat God alle gebeden heeft gehoord. Hij heeft er naar geluisterd.. En hij heeft ze verhoord op Zijn tijd!

We voetballen nu met professioneel materiaal, God is niet een God van een schamele zalving, ik geloof dat God verlangt om ons rijkelijk te zegenen! Hij houdt van zijn kinderen en wil dat Zijn kinderen als koningen worden behandeld. We zijn bestemd om te heersen! Dit betekent niet dat we op onze luie *achterwerk moeten gaan zitten. Gebed is belangrijk, en zet en ontwikkel je talenten in voor God! Hij zal je zegenen met onmogelijke dingen! YEAHH

“Gebed is als een raket die op elke plaats van deze wereld afgeschoten kan worden, onzichtbaar, met de snelheid van een gedachte, die zijn doel altijd raakt. Blijf niet passief, bidt iets?” - Ronald Dunn.

God heeft dit voetbalproject gezegend met 15 kwalitatieve voetballen, 15 hoedjes, 8 pionnen, 10 bidons, 20 rode en 20 gele voetbalhesjes, twintig (wedstrijd) voetbalbroekjes en shirtjes, 3 fluitjes, een waarschijnlijke donatie van Staatsolie te Suriname van 450€, velen donaties uit Nederland die veel van dit alles mogelijk hebben gemaakt(!), en drie enthousiaste gepassioneerde lokale jongens en een enthousiaste jongen, Aart-Jan uit Nederland. Vier voetbaltrainers aan wie ik het voetbalproject mag gaan overdragen, is God niet geweldig?

Ik geloof dat God na mijn vertrek het er niet bij laat liggen, Hij zal nog grotere dingen gaan doen met deze kids en de hele organisatie erom heen. Wil je deze sportieve, lieve, en geweldige kinderen in je gebeden herdenken? (zie de foto) Bid voor het voetbalproject!

Gods zegen, Rob

tell-a-friendTell-a-friend

Tell-a-friend

Annuleren


Annuleren

Laat een reactie achter

Naam:
Reactie:
Typ hier 'verlangen':

Reacties (2)

Reactie van Victor

He Rob,

Dit is echt mooi om te zien man; vooral hoe zich dit ontwikkeld heeft.
En deze zin is zo waarheid: 'We voetballen nu met professioneel materiaal, God is niet een God van een schamele zalving, ik geloof dat God verlangt om ons rijkelijk te zegenen! Hij houdt van zijn kinderen en wil dat Zijn kinderen als koningen worden behandeld.'

Zo is het bro! -Amen-
Gr. Victor

woensdag, 8 juli 2009 - 13:52
Reactie van Linda

Het is zo goed om te horen wat God doet in het leven van anderen, ver weg of dichtbij. Wauw, echt mooi om te lezen. God is goed!

woensdag, 8 juli 2009 - 20:43